dm drogerie markt neustále inovuje a rozširuje svoju ponuku, aby priniesla najnovšie trendy a efektívne produkty, ktoré zodpovedajú našim potrebám. V aktuálnej sezóne sa spoločnosť zamerala nielen na zlepšenie zloženia svojich produktov, ale aj na atraktívny dizajn a ekologický prístup. Pozrite sa na novinky, ktoré si môžete zakúpiť v predajniach dm už dnes.
Balea
Najobľúbenejšia značka dm Balea zavŕšila na jar 2024 plánovaný relaunch. Zmenilo sa nielen jej logo, ale aj celkový dizajn obalov. Zároveň pribudlo v sortimente niekoľko skvelých noviniek, ako napríklad Balea fixačná tyčinka na vlasy, pleťové tonikum Ultra Sensitive Milky Toner, rad Beauty Expert doplnil odličovací balzam 3 % Squalan, ochranný pleťový UV fluid s LSF 50, ako aj hydratačné pleťové sérum Plump & Glow. Rad vlasovej starostlivosti Professional doplnil nočný fluid na poškodené vlasy s keratínom, šampón na poškodené vlasy Color rescue a kúra na poškodené vlasy PLEX.
denkmit
Sortiment čistiacich a pracích prostriedkov značky denkmit doplnilo viacero noviniek, ako napríklad čistiaca pasta pre vysoko koncentrované a zároveň šetrné čistenie rôznych povrchov, XXL balenia obľúbených pracích práškov, WC čistiaca pena na jednoduché a ešte účinnejšie čistenie toalety. Udržateľný rad Nature doplnili dva druhy koncentrovaných čistiacich prostriedkov – univerzálny čistiaci prostriedok so silou čistej sódy a čistiaci prostriedok na kúpeľne s prírodnou kyselinou citrónovou. K šetreniu zdrojov a životného prostredia prispievajú aj nové pracie tablety na udržateľnejšie pranie Aktiv Cubes.
babylove
Bol prepracovaný aj vzhľad niekoľkých produktových kategórií značky babylove, ako napríklad plienok, produktov zo sortimentu výživy alebo starostlivosti o bábätká a malé deti, pričom momentálne prebieha aktualizácia sortimentu vlhčených utierok. Na vynovených obaloch sa zákazníci veľmi rýchlo dočítatajú informácie o zložení a výhodách jednotlivých výrobkov.
Jessa
Zmenou prešlo aj logo značky Jessa a usporiadanie produktových informácií na výrobkoch, ktoré sú jasnejšie, prehľadnejšie a štruktúrovanejšie.
Mivolis
Portfólio výrobkov značky Mivolis bolo rozšírené o tri inovatívne novinky – sprej s melatonínom, depotné tablety Magnézium 500 na noc a bylinný čaj Immun.
hautsache
V priebehu septembra pribudla na pultoch predajní dm nová exkluzívna značka dm – hautsache, ktorá vznikla v spolupráci s odborníčkou na krásu Susanne Krammer, známou aj ako fraubeauty. Zahŕňa šesť produktov starostlivosti o pleť, ktoré obsahujú všetky potrebné účinné látky a sú bez parfumácie.
HALLOHEBAMME
Jeseň priniesla ďalšiu novinku v sortimente exkluzívnych značiek dm, značku HALLOHEBAMME, ktorá vznikla v splupráci dm a dvoch skúsených pôrodných asistentiek. Starostlivo navrhnutý sortiment zahŕňa jedinečné produkty, ktoré sú optimálne prispôsobené potrebám mamy a dieťaťa počas tehotenstva, dojčenia, šestonedelia a aj v nasledujúcom období. Nová exkluzívna značka dm postupne prinesie 12 ošetrujúcich produktov, z toho osem pre bábätká a štyri pre (budúce) mamičky.
Udržateľnosť v rámci značky SEINZ. – CleanHub
Enormné množstvo plastového odpadu v našich oceánoch predstavuje závažný problém, ktorému musíme v posledných desaťročiach čeliť. Časť tržieb z predaja produktov SEINZ. putuje na podporu projektov organizácie CleanHub, ktorá sa zameriava na znižovanie plastového odpadu a ochranu životného prostredia. Využíva globálnu sieť zberných miest na vývoz odpadu, aby sa znížilo množstvo plastov končiacich v oceánoch a podporilo čistenie vôd. Okrem ochrany životného prostredia CleanHub vytvára aj spravodlivo platené pracovné miesta a tým pôsobí proti chudobe v rozvojových a rozvíjajúcich sa krajinách. V budúcom obchodnom roku plánuje dm kooperáciu rozšíriť aj na výrobky značky SUNDANCE, pričom každý výrobok spadajúci pod túto spoluprácu bude označený logom organizácie CleanHub.